KALAU MEMANG JODOH.

Assalamualaikum.

Kadang-kadang ada something yang kita kena tinggalkan dulu..



Tak kira jauh mana sekalipun jaraknya..





Don't worry!! :-)

Itu BUKAN masalah..

Sebab ?


DOA masih ada (^__^)


Dan tak akan pernah berhenti..

ALLAH MAHA MENDENGAR.

Bila yang MAKSIAT kita jauhi..

Bila yang Allah kata JANGAN, kita hindari..

Dan bila yang Allah kata BERDOSA itu kita tak ingkari..

Yang jauh tadi pasti Allah dekatkan..

Yang sukar itu pasti Allah permudahkan..

Dan yang haram itu, pasti Allah HALALkan..

"CEMANA TU?"

JODOH yang Allah tetapkan adalah umpama satu bulatan dunia..

Camnnii laaaaa (^__^)

Bak kata-kata orang tua, kalau ada jodoh memang tak kemana pun.

Kan?

*Dan-dan je masa kawin dua dua pakai spect mata. Haha bye.

9 comments:

JumiYumi ♥ said...

sedih pulak jumi baca.
:'( kak min,

iyka zulaika said...

comel je lahaiii :)

mrs penguin said...

Sedih la minn baca entry ni. InshaAllah, Kalau jodoh takkan lari kemana. Sekarang baru faham apa yang jadi kat min and sommeone tu.

Shikin Mansur said...

Love this entry so much. :)

haiqalhazwan said...

cute nye...

ieyla elena said...

soooo cuteeeee :)

yasminrosalan said...

doakan semua, terima kasih :')

ijan said...

kan3?? :)

Elma Darhayu said...

sama seperti yang tengah ku alami sekarang ini...harap harap dimakbulkan Allah dan harap haraplah yg di sana mendoakan ku sama..hehe amin...